Tisdagen den 11 november

Är på jobbet nu.. känns mycket bra:)

Är så fruktansvärt trött på allt jäkla tisslande och tasslande! Jag orkar inte bry mig längre.. Ta och titta på er själva innan ni börjar prata om vad andra gör..

Annars känner jag mig väldigt ensam.. tror faktist att folk har glömt bort mig.. är riktigt trött på att alltid vara den som ska ta första steget men ändå alltid vara den som ska komma i andra hand... "Hon stannar kvar för hon är så snäll"...

Ska iväg och städa på pappas firma sen också.. jobbar extra där nu eftersom jag behöver mer pengar... 75% ger inte så mycket.. vill ha större tjänst och har bett om det också.. står i kö nu..

Jaja, Oskar och hundarna älskar jag iaf..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har inte glömt bort dig. <3<3

2008-11-11 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0