Kåta hundar och ny mobil

Har fått min mobil! Så nu sitter jag och ska lägga övert alla nummer i den nya. Under dagen skickar jag väl ut ett sms om mitt nya nummer och får ni inget sms från lilla mig så Sorry! haha..

Är uppe i Äspinge för att lämna Ida här. Mamma ska passa henne några dagar eftersom det inte funkar så bra där hemma. Känner mig som en djurplågare eftersom Teiwaz får vara inlåst i sin bur och Ida får sitta i köket eftersom jag inte vill ha några mini Ida och mini Teiwaz. Teiwaz sitter och ylar och Ida gnyr hela tiden. Dom små kåta liven är ju helt förstörda! Sitter och tänker på om Oskar skulle låsas in i en bur och jag skulle bli tvingad in i köket var gång vi blir kåta på varandra! Haha... Så detta får bli lösningen för ett tag.

Mår inte bra idag. Huvudvärk fortfarande så jag kunde inte till sjukgymnasten tyvärr.. Funderar på om jag har migrän. Jaja, det är skönt att jag är ledig så jag kan vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0