Torsdagen den 27 november

Wii LÖN!! Galet vad skönt! Jag fick inte så bra tyvärr men det är för att jag inte har haft så mycket ob som jag brukar.. Jaja, jag ska få lön av pappa också så det blir väl lite till..

Imorgon är det jag som drar till Skövde iaf.. Ska köra alldeles själv vilket känns lite trist men det går nog.. ska fixa en sådan där cd-bok så jag kan lyssna på det i bilen.. Tror jag ska ta någon med Camilla Läckberg för hon tycker jag är bra på att skriva. De böckerna jag läst med henne har varit så spännande så at6t jag fått rysningar i hela kroppen. Kan liksom inte lyssna på något roligt i bilen eftersom när jag skrattar så rinner tårarna. Lite svårt att köra bil när man inte ser något p.g.a tårar.. haha..

Iaf ska jag tvätta idag när jag kommer hem från jobbet, sen ska jag hälsa på hos Emelie. Hon har ju flyttat hemifrån så jag ska se hennes lilla lägenhet. Trevligt trevligt=)

Nä, nu ska jag sitta och snoka lite på nätet en stund till innan rasten är slut.. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0