Astrologi

Imorgon ska jag iväg och bli spådd. En jag jobbar ihopa med ibland är astrolog och hon har gjort ett horoskop till mig. Det ska bli spännande men samtidigt lite läskigt.Hon ska berätta lite om mina tidigare liv. Jag vet redan lite om dom men jag ska få reda på mer om dom.

Idag är det okej. Jag var rätt pigg imorse när jag vaknade faktist. Ville inte stiga upp från den varma sköna sängen men det gick ändå.

Ikväll ska jag iväg och titta på valpar med min familj. Min lillebror ska få en hund, eller det ska vara hela familjens men det ska vara han som tränar med den. Det ska bli en jakthund eftersom både pappa och Emil jagar. Vi har alltid haft Tysk Wachtel hund så det ska bli en sådan till.. Mysigt.. Jag skulle själv vilja ha en sådan någon gång just för att dom är så underbaraRoliga att arbeta med men ändå en bra sällskapshund.

Jaja, nu ska jag gå och jobba igen. Har bara lite rast just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0