Bio, mys och naglar..

Ja då var det måndag igen. Känns rätt trist! Sitter på jobbet nu men har rast.. Ska skriva in mina ob timmar..

Helgen har varit mysig.. i fredags tog jag och Oskar det mycket lugnt.. Jag hade problem med att prata för att tungan var så svullen.. Oskar tyckte det var jätte kul! Men nu känns det bättre.. Det blir bara lite irriterat när jag äter.. men det blir nog snart bra.. Oskar tyckte iaf att det var sexigt:)

I Lördags åkte vi till K-stad och gick på Kinaresturang och gick sedan på bio. Vi såg Árn.. Mycket bra.. Spännande, sorlig och lite romantik.. precis så det ska vara!

Igår var jag inne i K-stad igen och gjorde vid mina naglar så nu har jag vackra naglar. Även dom tyckte Oskar var sexiga haha...

Ja det har varit en bra helg faktist.. Och imorgon ska jag till Eslöv och träffa min behandlare vilket jag är mycket nervös för.. Jag har inte gjort det jag skulle göra.. men men det får gå..

Nä, nu måste jag gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0