En laddad fråga!

Vad är otrohet? Vart går gränsen? När man flörtar med någon annan eller är det när man knullar någon annan? Kan man vara otrogen bara genom att tänka en tanke?

Idag är jag lite smått irriterad vilket har hängt i sedan igårkväll. Pendlar från att vara lite irriterad till att vara på vippen till ett raseriutbrott. Hade varit rätt skönt att få lov att vara arg för en gångs skull. Att bara få ut allt som skavar inombords som jag så länge velat ha ut... Jagf är så sjukt trött på att svälja allt och bara stå och ta emot.. Vara den snälla flickvännen, den snälla dottern, den snälla vännen och den snälla arbetskollegan! Jag vill slå och banka i saker, skrika ut allt inom mig! Ta isönder saker. Men istället tar jag isönder mig själv på fysiskt och psykiskt. Bryts ner till en lite lort som inte betyder något som inte har något att säga... Som inte har något att vara värt att lyssna på.. För jag är ju den snälla..  den som ska lyssna och acceptera allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0