Ett tag sedan

Ja, det var det minsann.. Jag har inte orkat sätta mig framför en data faktist... Men hänt saker det har det gjort..

Ellinor var hemma helgen som gick och i lördags när vi fira vår kusin Joanna som för övrigt fyller år (Grattis) , då fick jag träffa henne. Vi kramade varandra jätte länge och jag fick tårar i ögonen! Har saknat henne så mycket, mitt största stöd och människan jag litar på i alla lägen. Hon har iaf klarat den svåraste biten och jag är så stolt över henne! Det var så mysigt att sitta och småprata med henne igen..<3

En annan härlig sak som inte har hänt men kommer hända snart är att Johanna kommer hem från Norge! Wii vad kul det ska bli att träffa henne igen! Saknat henne mycke!

Sen har vi ju tittat på lilla Bindi, mammas och pappas nya lilla valp. Dom får hem henne 8 november. Ska lägga upp en liten bild på det lilla livet senare..

Sen måste jag säga att jag faktist gör framsteg vilket nog bara jag märker just nu... Jag hatar min kropp jätte mycke, det gör jag fortfarande och jag har svårt att se mig själv i spegeln men jag har inte kräkt på över en månad och jag är väldigt stolt över det! Jag kan få väldig ångest över detta men på något vis klarar jag mig igenom det... mycke är nog tack vare hundarna..

Pratade med älskade mormor igår i telefon en lång stund. Hon är så underbar min älskade mormor. Hon kör mig väldigt ofta till kliniken vilket ofta är minst 2 gånger i veckan och hon hjälper mig där hemma med sådana grejer som för "friska" människor är hur lätt som helst. Eftersom jag just nu är inne i en period då jag inte orkar något där hemma utan låter allt förfalla så behöver jag någon som hjälper mig med i stort sätt med allt där hemma.. kan kännas väldigt förnedrande att be om hjälp ibland men både mamma och mormor avdramatiserar det hela så jag slipper skämmas... Tack kära gudar för att jag har så underbara människor i min närhet..

Oskar komner för övrigt inte hem i helgen och det känns trist men okej.. Kan vara skönt ibland att vara ensam.. fast på lördag ska jag köra Sofie på match och hjälpa henne lite eftersom resten av familjen är på crosstävling.

Ha det bra.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0