Kurs med Teiwaz

Jag mår inte bra.. vilket inte är så ovanligt. Haft ångst i stort sätt under hela dagen ända till jag stack iväg på kurs med Teiwaz.

Jag är så stolt över min lille Teiwaz. Jag tycker själv att han gjort framsteg sen att inte vissa ser det, det skiter jag i.. För det är jag som är runt mina vovvar alltid och det är jag som ser hur båda utvecklas och vilka dom verkligen är. Visst han är väldigt trottsig just nu och väldigt okonsentrerad men det åär ju inte så konstigt, det är väl alla som börjar bli könsmogna! Sen är jag så trött på alla som jämför sina hundar med andra. Hundar är individer och alla utvecklas på olika sätt...

Jag är iaf stolt över båda mina jyckar. Det är tack vare dom som jag tar mig isamman och vågar leva! Det är mina vänner, mina bäbisar och jag älskar dom gränslöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0