Otroligt!!

Gårdagen gick jätte bra. Fick reda på massor av saker som jag inte vill skriva här för folk kan ta illa upp. Både goda och lite sämre saker fick jag reda på men jag känner mig ändå nöjd för att jag känner att jag kommer klara av det. Fick reda på mina tidigare liv och vad min uppgift i detta liv var. Hon visst massor om mitt förflutna och sa en del om Oskar vilket kändes läskigt och det tyckte nog han också. Hon sa mycke om vår relation som också inte är något jag vill skriva här.

Men jag känner att hos Marina har jag funnit en vän som jag kan lite på och hon kan hjälpa mig och i januari ska jag dit igen och då ska hon hjälpa mig igenom en "prövning" jag kommer ha i slutet av februari och in i mars..

Annars känner jag mig stark idag. Jag börjar känna hur jag ändrar mina åsikter om mig själv. Än har jag inte visat något utåt men det finns där inne och snart kommer de fram. Och det är som Marina sa, dom som inte klarar av mig då ska jag strunta i för dom ser inte lika långt och är inte mogna nog för mig och min förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0