Rakade buskar

Svettig är precis v ad jag är. Har precis duschat en av de boende. Helt slut..

Idag är det personalmöte..igen.. känns som om vi har möte hela tiden..

På fredag ska jag till Emelie i Degeberga och t6itta på idol haha... jag som aldrig ser på det skitet.. bara när det absolut inte finns något annat.. Men det ska bli mycke roligt att träffa Emelie, det var ett tag sedan..

Vaknade klockan 5 i morse av att Teiwaz tjöt till. Han hade antagligen en dröm. Ida for upp och skulle kolla på honom och när jag tände lampan så såg han helt yrvaken och söt ut. Jag kunde iaf inte somna om så jag gick upp och duscha och gud vad jag kommer på mycke smarta tankar i duschen. Jag har levt lite av ett "hippieliv" de senaste veckorna så stod jag där i morse och bestämde mig för att raka bort alla buskarna haha.. Länge sedan mina ben var så här lena och fina.. Förstår inte hur Oskar står ut med mina apben! haha...

Pratade med Oskar också igår.. Mycket intressant samtal faktist.. Jag har kommit på att Hasslum (där Oskar bor när han går i skolan) måste vara värsta runkstället! Där finns ju knappt några tjejer. Sen när jag funderade vidare så kom jag på att hör man något stönande ljud så måste det var 90% chans att det är någon som runkar, 5% att någon har ett trevligt besök och 5% är det någon som har en jävligt förstoppad mage! Haha... sådant funderar jag över om dagarna!..

Jaja, nu ska jag fortsätta jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0