Söndag den 26 oktober

Har rast nu, har jobbat sen 12 idag och ska jobba till 9 ikväll. Känns okej. Bra arbetskamrater ju=)

Var hos mormor och åt frukost idag. 2 av min morfars systrar var där också och vi satt och pratade lite om hur det var när dom var små. Är så intresserad av hur det var för dom när dom var unga eftersom det är ju faktist en del av min historia.

Imorgon ska jag och fixa naglarna efter jobbet. Ska köpa en ny stav till tungan och kanske något till läppen också, Ska bli skönt att byta staven i tungan så jag kan hångla med Oskar ordentligt haha.. fast han har inte klagat på det;) han tycker nog det är mysigt:P haha...

Regnigt och trist idag men jag tycker faktist att det är rätt mysigt med sådana här dagar då det regnar och är mörkt. Tända ljus och titta på en bra film och ha hundarna i knäet och en filt över oss.. myspys..

Lön imorgon!!! Något jag förtjänar! Vissa sitter ju bara på sina rövar och låter andra jobba i detta jävla landet! Leva på sina föräldrar eller staten det är väl härligt! För jävligt! Känns rätt kasst att folk som inte jobbar kan ha så mycket mer än jag... att man inte skäms.. Det hade jag gjort iaf.. Det värsta jag vet är nör jag hör människor i samma ålder som jag som bara sitter och låter andra ta hand om allt till dom! "Mamma, jag behöver pengar till lite shopping" eller så går man till socialen och säger att man mår skit sen får man pengar. Säg som det är: "Jag är lat och tycker synd om mig själv ge mig lite pengar!" För jävligt.. Vart fan är världen på väg?!

Det kanske låter som om jag är avundsjuk på dessa människor och ja faktist är jag det! Jag tycker det är jävligt orättvist att vissa måste kämpa för att klara sig medans andra bara får saker hit och dit. Jag blir faktist väldigt ledsen när jag träffar på människor som inte jobbar eller tjänat ihop egna pengar kan gå och shoppa eller vad fan man ny gör för flera tusen kronor.. Nä det är sjukt.. Säg vad ni vill men så tycker jag.. Hoppas verkligen att ni tar åt er! Fast ni lever nog i en liten fantasivärld så det är väl inte lönt att påpeka det.. för ni kommer ju ändå aldrig fatta att det faktist är er jag skriver om..

Jaja, nog om negativitet.. försök tänka positivt Désirée..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0