Vad ska jag göra?

Vad är viktigast? Mitt välbefinnande eller andras? Vad ska jag göra? Ska jag jag riskera att såra människor som jag tycker om och säga som det är och hur jag känner, eller ska jag fortsätta att må dåligt? Ska jag gå omkring och låtsas att allt är okej bara för andras skull, drunkna i ångest före, under tiden och efteråt.. ska det alltid vara såhär? Är det inte så att man först och främst ska sätta sig själv först? Att man först och främst ska sattsa på sitt eget välbefinnande? Är det meningen att man ska må dåligt bara för att man inte vågar konfrontera människor man tycker om men ändå ibland kanske hatar? Kärlek och hat är väldigt nära varandra ibland. Fan jag vet inte vad jag ska göra.. såra eller må dåligt alltid i närheten av er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0