Beundran

Usch vad jag saknar min bästaste bäste vän Ellinor. Hon bor i Gbg nu i någon månad för hon ska plugga där. Jag beundrar henne som vågar sticka iväg sådär. Själv vågar jag inget sådant. vad har hänt med mina drömmar. För några år sedan var jag en tjej med massor av drömmar. Jag skulle minsann jobba inom tv eller bli skådespelare. Frågade någon mig om vad jag skulle gå för någon linje på gymnasiet var mitt självklara svart: Estetiska linjen! Jag vill sjunga och spela teater! Men så blev det inte.. Någonstanns tappade jag mitt självförtroende och vågade aldrig ta chanserna när dom kom. Jag ångrar mig så fruktansvärt. Varför lyssnade jag på dom där som sa åt mig att ta den säkra vägen? Hade jag mått bättre idag om jag inte hade gjort det? Jag tror faktist det. Jag vågade aldrig hoppa ut i det okända och nu är jag ännu fegare..

En annan vän som jag beundrar är finaste Johanna som just nu befinner sig i Norge. Hon är aupair där! Den tösen är otrolig! Usch vad jag saknar henne!

Bajs vad jag är feg.. och jag vet inte vad jag vill med mitt liv! Har jag kört fast i ett evighetshjul? Kan jag någonsin komma ut det och hitta min egen väg?

Kommentarer
Postat av: i love you /johanna

aaaaw och jag saknar dig min finaste vän! (L)

men vet du vad jag beundrar hos dig min älskade? din styrka. din styrka att jobba o bearbeta alla dina känslor som bubblar upp inom dig, så det nästan sprutar ut genom öronen på dig!

det är inte konstigt att det blir för mkt ibland (så att det faktiskt sprutar ut ur öronen :P) o det måste det få bli. man kan inte gå omkring med allting inom sig alltid, det går inte.

du kämpar och DET beundrar jag



<3<3

2008-09-25 @ 23:47:06
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Du är inte feg, bara inte redo. Den dagen kommer då du kommer att göra allt du vill och kan tänka dig.



Jag är också rädd.. puss <3<3<3

2008-09-27 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0