nix pix päronmix

Slutat för dagen på jobbet. Ska snart hem och gå ut med hundarna, kanske testa lite grejor med Teiwaz som jag lärde mig igår på kursen. Ida ska jag också lära något nytt. Det går sådär men det går nog snart in i hennes söta lilla huvud vad hon ska göra..

Missade en tid hos min sjukgymnast igår vilket känns så irriterande men ärligt talat är jag inte förvånad. I stort sätt grät jag hela dagen igår och även dagen därinnan. Ångesten är konstant och det hjälper inte med mina ångestdämpande längre... Ida har varit så orolig och hela tiden varit vid min sida. Slickat mig i ansiktet så fort hon haft en chans. Teiwaz har varit sur för att jag inte orkat leka så mycke som jag brukar men han har ändå inte hittat på något jävulskap som han  brukar göra när han tycker det är trist.

Imorgon kommer Oskar hem vilket känns jätte bra. Och på fredag fyller lilla jag 20 år....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0