Onsdagen den 10 september

Sitter på jobbet nu och har rast. Har med hundarna idag och det är så mysigt. Det tycker även dom boende.

Oskar åkte hem igår vilket kändes okej. Lite orolig över hans studier men jag har slutat säga något om det. Fast han är duktig, han har fått bra beytg i allt han har gjort och det verkar som att han lär sig jätte mycke och fort faktist.

Fest på fredag för mig. Hoppas att de flesta kommer.. detta är min första riktiga fest faktist.. alltså sådär med mina kompisar.. lite nervöst faktist..

Annars mår jag väl sådär..förskyld och sådant skit... ångesten kommer och ärligt talat har jag tappat kontrollen över allt vilket gör allt mycke värre. Ska träffa min behandlare imorgon.. få ser hur de går...






Du fanns aldrig, men du hade varit min räddning och därför saknar jag dig...

Kommentarer
Postat av: johanna

fattar du vad ledsen jag är att jag inte är hemma ='(

2008-09-10 @ 23:35:46
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0