Vad gör man?

Nu har jag rast på jobbet. Skönt me dessa 30 minuter faktist. Känner mig så trött och stressad idag så jag behöver slappna av.

Ska till min psykolog idag. Känner inte för det men jag måste.. Känner inte alls för att prata och "gräva" i min hjärna!

Vad gör man när man har en vän som är i ett förhållande där hon blir slagen och förnedrad? Känner mig så maktlös! Jag skulle bara vilja skjuta den jäveln som gör sådär med henne. Denna vackra och fina människa förtjänar inte att bli slagen med påkar, verktyg och allt vad det nu kan vara. Hatar när hon ringer och låter sådär rädd och försöker ändå låta stark... Vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ring polisen för fan!!! :O Du kan ju vara anonym. Sätt upp kameror och få det på band. Fota hennes sår. Skriv ner exakt allt hon sagt till dig. Misshandel är det vidrigaste som finns. Sätt dit svinet!

2008-09-26 @ 21:51:09
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0