Vad har hänt?

Nu är jag här igen, vilket jag inte varit sedan jag fyllde år typ. Min fest var jätte rolig! Många kunde inte komma pga att vissa jobba, några var sjuka och sådär som det alltid är.. tror jag.. iaf hade jag jätte kul. Jag gjorde något jag inte gjort på länge det vill säga att säga nej till sprit.. När vi var på pubben sa jag: Nej, tar jag en drink till kommer jag tappa kontrollen! Oskar blev nog lite förvånad men jag tror också att han tyckte det var bra..

I helgen har jag jobbat och ska även jobba imorgon också.. Men jag har gjort rätt mycket ändå.. iaf igår..
Jag jobba från 7-12 och körde sedan hem och hämta Teiwaz (Ida var med Oskar i Höllviken och fira Cornelia) för att sedan åka upp till mormor där även mamma var. Vi drack lite kaffe och sen körde vi ut till skogen och gick en lång härlig runda. Efter det stack jag till min gammelmormor Ellen där även farmor och farfar var... kunde inte stanna så länge för jag började jobba 16:00 igen. Jobbade till 21:00. Teiwaz var me mig på jobbet och när klockan började närma sig 8 släpade han benen efter sig så trött han var. Iaf så direkt efter att jag slutade körde jag till Höör för att hämta Oskar och Ida vid tåget. Hem och bytade om och kvickt iväg för att hämta upp Emelie och Julia och iväg på fest! Festen var super härlig. Kunde inte stanna hur länge som helst eftersom jag började klockan 7 i morse. Hade jag inte gjort det hade jag dansat hela natten lång.. Det var så trevligt på festen. Träffade många gamla bekanta och det var riktigt mysigt att sitta och småprata. Sen såg jag en annan människa också och just i det ögonblicket tänkte jag att det var tur att jag var nykter eftersom annars hade jag ställt till en himla sen och jag hade nog sagt en del om vad jag tycker och tänker om henne. Satmara! Fast jag hade rätt roligt åt henne för hon betedde sig som vanligt väldigt barnsligt. Tänk en 23 årig brud som beter sig som en 15-årig tösabit! Galet..

Annars känns det rätt jobbigt nu. Har fått börja med dom här jäkla matschemanen igen...ångest, ångest, Ångest! Sen har jag problem med magen. Får "kramp" i den var gång jag äter något.. Sen så får jag ångest över att min behandlare "propsar" på att jag ska gå till tandläkaren. Mina tänder har antagligen tagit väldigt mycke skada och det vet jag men jag vill liksom inte få det på papper.. Skit! Vill bli bra men kan ändå inte skilja mig från "sjukdomen"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0