Allt i mitt liv kretsar inte runt honom.

Det gick bra hos optikern. Känns bra att ha fått det fixat.

Var inne på jobbet nu en snabb vända och pyntade påskriset. Idag ska vi ha påskfest där. Ska bli roligt!

En sak jag kan bli trött på att höra när jag mår dåligt är: "Är det för att Oskar inte är hemma?" Förra året vid denna tiden befann sig Oskar uppe i Skövde och jag mådde väldigt dåligt men det var inte pga att han var där uppe! Där emot är det skönt att ha honom som stöd när jag blir sådär ångestfylld! Det är inte pga att Oskar har varit borta nu mycket den senaste tiden utan jag har kommit in i en dålig period. Jag har mått dåligt så länge och jag vet exakt hur jag funkar och hur mina "perioder" är. Perioderna går runt runt runt. Jag har en period då jag är helt manisk, en då jag är så innestängd i mig själv och har mycke självskadetankar, en period då jag känner mig okej. Är det så svårt att förstå? Mitt liv kretsar inte runt Oskar, jag älskar honom och vi bor tillsammans men det finns så mycket mer som påverkar mig än Oskar!
Så då har jag rätt ut detta!

Bara för att jag är inne i en depp period nu så betyder inte det att det alltid syns utåt. Får ofta höra att jag ser ut att må bra och det är ju trevligt att man ser ut att må bra men bakom den fasaden så känner jag mig som ett litet ensamt barn, ledsen och osäker. Jag är bara sådan att jag inte visar något, bara om det har gått riktigt långt.. Oftast brukar mamma "rädda" mig innan jag kommit alldeles för långt ner. Jag har väldigt lätt för att skriva men svårt för att prata mellan två ögon hur jag verkligen mår.

Ännu ett rörigt inlägg..

Imorgon ska jag till Degeberga och Emelie! Ska sova där. Ska bli en massa prat, antagligen tårar men mest skratt! Tycker så mycket om henne den där filuren!♥

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är också en liten filur som jag tycker himla mycket om:p vi ses imorgon<3

2009-04-08 @ 17:01:28
Postat av: Angelica

jag önskar så att jag kunde få allt det jobbiga för dig att försvinna. jag vet att det inte är mycke hjälp men jag vet precs hur det är att ha personer runt om sig som inte förstår

kram

2009-04-17 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0