Älskade du!

Idag är det agen då älskade mormor Ellen ska begravas. Ingen dag jag har sett fram emot men det ska bli skönt att få ett avslut. Något jag har gått och grunnat över är hur i all sin dar kan tiden bara fortsätta när något sådant här händer. Hur kan allt bara fortsätta precis som inget har hänt när en människa som betytt mycket för en dött. Jag älskade dig mormor Ellen och kommer fortsätta göra det till den dagen då det är dax för mig att lämna livet på jorden. Jag kommer fortsätta älska och minnas dig ända tills dess vi ses igen. Hälsa morfar<3



"Sjung du min dal med brinnande röst
Tyst dina heta sånger
Sjung markens gräs och susa vart träd
Sakta om dagen som kommer
Sjung källa och flod, sjung stenar och jord
Ge oss din tröst era sånger
Och sjung du min dal och brinn i din tro
På frihetens dag som kommer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0