and it is saturday!

Lördag idag, sitter fortfarande i nattlinne men ska så fort jag är klar här ta på mig något ordentligt. Ska gå till farmor och farfar en sväng snart. Sa jag skulle komma på förmiddagen så jag får verkligen skynda mig hehe..

Igår gick det jätte bra. Jätte mysigt med mormor och Christina. Tyvärr blev jag väl lite deppig när de grejerna jag provade inte passade. Man får ju inte på sig ett par byxor för man har en fet röv! Dax att banta! Och fick jag byxerna över rumpan så satt dom alldeles för löst i midjan. Hittade ett par byxer på KappAhl ändå. Eller igentligen flera stycken men tog bara det ena paret. Kunde inte bestämma mig för hur jag ville ha det. Jag efterlyser större bröst och mindre rumpa.. Kan man inte ta mycke från rumpan och föra upp det i brösten. Får jag nu sålt lägenheten kan jag kanske fixa mig ett par sillisar!

Nu ska jag byta om..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0