B 2

Funderar ändå på att ta mig till kalaset. Bara för att liksom! Ska ringa och höra med Oskar om han känner för det.. Om inte annat så kan jag prata lite med farmor, har inte gjort det sedan mormor Ellen dog. Får ju fortfarande hennes brev hem till mig!

Annars så tycker jag i stort sätt att jag är bortglömd! Är det bara jag som ska hålla kontakten? Är det bara jag som ska försöka? Bara ett sms hade värmt. Nu syftar inte jag på dig "Tragget"♥ och inte Johannes heller för den delen. När man talar om trollen så sitter han och skriver till en på msn nu hehe..

Eller är det så att jag blivit tråkig? Inte intressant längre? När man inte blivit bjuden på flera saker till olika personer som man tidigare umgåts med så börjar man ju undra... Hade varit mycke lättare om folk bara hade sagt: "Jag vill inte ha med dig att göra.." Visst det hade gjort ont men man hade också vetat vad man gjort för fel.

Nä, nu är rasten slut.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha...tragget!är det jag det?:p jaja..nej men det är bra att du inte syftar på mig om det nu är mig du menar<3

2009-04-13 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0