Bajsbil

Igentligen skulle vi hem till "Tragget" idag men det sket sig ju med det. För idag när jag skulle fixa present till EH på rasten så började en lampa lysa i bilen, något fel med motorn, så det var bara att svänga förbi pappa som snabbt kollade lite men kunde inte hitta något. Han sa att jag fick låta bli att köra tills på måndag eftersom han inte hade tid att fixa det på firman (fullt upp nu när alla ska byta till sommardäck). Men eftersom vi ska köra till Höllviken imorgon och fira Oskars bror gick inte med på det. Så ikväll, istället för att åka till sötnosen, får pappa kolla på bilen. Så nu ska vi köra till moderkakan och fadern och äta middag och pappa ska leka bildoktor.

Jaja, nu får ha en bra kväll. Sup inte för mycket för det kan inte jag ikväll, vilket jag hade hoppats på.

pusspuss


Fule jag, men jag är på gott humör ändå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men skriv inte tragget!:p jag ska hålla käften i resten av mitt liv...haha!nä det var ju en jävla bil du har som går i sönder precis idag..det var synd det men vi tar det en annan helg:) och du är inte ful din knäppkänga..du är hur söt som helst!:)

2009-04-17 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0