Betyder jag något?

Så då är man inne på den sista dagen på jobb innan man är ledig två dagar. Har jobbat nu hela helgen och jag är duktigt trött. Tur att det är storhelg och man får lite money money för det.

Idag skulle man igentligen på påskfirande hos Sonja men jag jobbar ju så jag kan inte. Känns lite trist eftersom det är en tradition. Men dom lär ju knappast sakna mig.. jag är ju bara en i mängden. Så har det känts de senaste gångerna jag träffat släkten på pappas sida. Jag är inte intressant, mer än om man har nytta av mig..

Så efter jobb ska jag bara slappa..

I lördags när jag hämtade Sofie hos pojkvännen hade jag ett allvarligt samtal med henne om kärlek och sådant. Fick ett sms sen av henne där det stod såhär: "Tack för skjutsen. Tur att man kan snacka med dig. Älskar dig!"
Det värmde! Min älskade lillasyster! Gör allt för mina syskon! För min familj räknas jag iaf. Önskar att jag kunde känna så bland andra..

Nä, tillbaka till jobb nu..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du vet i alla fall hur mycket du räknas hos mig!det måste du veta..tycker om dig massa<3

2009-04-13 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0