Blommorna till vår blomma

Gick upp redan nu ikväll till graven. Jag har dig verkligen nära mig nu. Man kan nästan säga att vi är grannar. Minns när du och jag gick upp på kyrkogården, då när du bodde här i min lägenhet och jag sov över hos dig. Du berättade om vem som låg var. Plötsligt var dom där namnen på stenarna inte bara namn utan människor som levt ett liv. Önskar att jag idag hade kommit ihåg allt du sa under dom där promenaderna. Vilken fantastisk människa du var Ellen. Nu får du vila vid din Emil efter så många år åtskilda. Du finns i mitt hjärta för alltid. Och mellan oss två så vet jag att det faktist fiser i dessa väggarna!


Så vackert med solens strålar.


De två hjärtana♥ Det lilla var från oss 10 barnbarnsbarn och det stora var från våra föräldrar. Så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0