Dallrig i benen!

Gick bra på jobbet idag. Hade lite lugnt ett tag så då satt jag och pysslade med ett kollage som ska sättas upp på jobbet från olika händelser på jobbet. Rätt kul..
Idag lyckades jag även med bedriften att tappa en soppskål utöver hela golvet hehe.. Snubblade med en av tanternas fötter. Hon utbrast: "Tur att det inte bara är jag här som är lite dallrig på benen" haha...
Tur att soppan räckte ändå, antar att dom sikta in sig på efterrätten istället!

Efter jobb så hämtade jag ju ut pengar och tog en sväng bort om apoteket. Cyklade sen in om Frostaskolan för att lämna en grej till söta syster. Satt och väntade på henne i "D-hallen". Kändes konstig att sitta där igen. Hur många gånger satt jag inte där och vänta på lektion, spelade kort och flamsade och tramsade på den skolan? När jag kom in på skolan och kände den där speciella lukten kände jag mig trygg.. ganska konstigt faktist.. Jag trivdes bra där de sista åren. 1 året var ju ett helvete men när jag bytade klass kom jag ju till en bra klass. Visst hade vi våra intriger men för det mesta hade vi roligt! Kan sakna den tiden. Jag var rätt stark då! Gud nåde den som försökte trycka ner mig! Jag har väl fortfarande en stark vilja och peronlighet men självkänslan är borta.. Men what the fuck, den kan ju komma tillbaka hehe..

Här är lite bilder:

Gillar mina ögon och mina läppar på denna bilden!


Bakfull och jävlig haha..


Jag djupt försjunken i att försöka lösa den där grejen haha..


Min vackra älskling♣


Min söta syster och vår lilla Bindi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0