Fredag!

Äntligen fredag! Känns skönt att vara ledig hela helgen! På lördag ska vi ju till Emelie på kvällen och mitt på dagen sticker vi nog till Vombsjön med hundarna. Ida älskar ju att bada. Så det blir nog en liten picknick där! Myspys.

Direkt efter att jag slutat idag ska jag ta bussen till Lund med mormor och Christina. Ska bli jätte mysigt! Bara vi tre, det kan bli osäkert hehe.. Ska växla pengar och shoppa, eller jag ska inte shoppa men mormor och Christina ska. Sen ska vi äta gott på någon resturang! Mums! Hoppas på Thai eller Kina!

Kan inte fatta att det bara är 8½ dag tills jag och mormor sticker! Kommer bli galet.

Min annons på lägenheten ligger ute nu! Här är den!

Ha en bra dag!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0