Hackers borde skjutas

Är hemkommen från mamma och pappa nu, eller jag har varit det ett tag. Vi hade jätte mysigt. Grillade och pratade en massa. Pappa och jag tittade så klart på Jerry Springer haha.. Efter maten körde jag Sofie och hennes bästis till en fest och sen när jag kom hem till mamma och pappa igen så tittade vi på film. Myspys.
Jag och mamma körde sen och hämtade Syrran och kompisen. Fick oss en liten pratstund på tu man hand.<3

När jag kom hem till lägenheten och var ute med hundarna träffade jag på syrrans pojkvän. Jag har aldrig pratat med honom, har bara vinkat på honom när jag hämtat Sofie hos honom. Han kom fram och hälsade och vi pratade en stund. Så nu har han en 10 från mig iaf! Sen får folk säga vad dom tycker, hon är iaf tillsammans med en väluppfostrad kille som verkligen verkar vara kär i henne. Vissa är ju tillsammans med idioter trots att dom förtjänar bättre..

Det här med hackningen av blondinbellas blogg är för jävligt! Sen så är det så synd om dom andra som också bloggar på spotlife som också råkat ut för något sådant här. Cornelia, Oskar syster, bloggar där och jag kan tänka mig att hon är väldigt sur nu. Hade jag också varit.. Sådana idioter som bara är ute för att förstöra borde skjutas! Dom vinner ju inget på detta! Löjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0