hottie

Jag är sjuk idag! Har legat och frysit och svettiats om vart annat hela natten. Sovit hela dagen idag. Gick upp nu vid 4 tiden och tog tempen och den visade 38.5. Usch usch, jag blir alltid jätte kass så fort jag får feber. Jag kan jobba och fixa och dona så länge jag inte har feber men så fort jag får det så försvinner all min energi. Följde med Oskar till affären nu precis och handlade en massa till kylskåpet. Så nu är jag helt slut.

Ida har arit helt ororlig hela dagen bara för att jag är sjuk. Hon har inte velat göra något enligt Oskar. Min sutt!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och tycka synd om mig själv!

btw så vann jag precis 50 kronor på triss! Lite tur får man ju ha.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0