Idol?

Söndag! Dålig uppdatering.

Var ju hos farmor och farfar igår och det var jätte mysigt. Satt ute på altanen och fika och snackade. Tyvärr så var farfar inte så pigg. Han har sådana dagar och det är ju fullt förståligt.

Sen igårkväll stack vi ju till Degeberga, till Tragget♥. Åt grillat kött och potatissallad. Jätte gott. Vi spelade spel och Oskar spelade även lite gitarr. Jag sjöng till och både Malin och Emelie säger: "Du kan ju sjunga!" Sen lite senare så säger Malin igen: "Du borde verkligen gå och göra något med din röst, typ söka till Idol!"
Jag blir ju sådär lite ginerad när man pratar om sådant jag är duktig på. Både Emelie och Malin: "Du hade lätt kommit vidare!" Kanske det kanske.. Får se hur det blir med den saken.
Vi hade iaf jätte mysigt. Tyvärr så skulle Malin hem tidigt men jag, Emelie och Oskar tittade på en norsk film och snackade. Jag töntade mig rätt mycket, det blev väl inte så mycket seriöst snack precis.. hehe..

Idag ska vi gå upp till Äspinge och hämta bilen hos mamma och pappa. Det är en bit men det är så härligt när det är fint väder. Hundarna behöver även komma ut på en ordentlig runda! Jag med så jag kan bli av med fläsket.

Jaja, ni får ha en bra dag..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0