Lika glad ändå..

Sen jag kom hem från jobbet har jag tagit det lugnt. Lekt med vovvarna och pratat med Oskar. Oskar hade fått ett mejl om att ett företag är intresserad av att anställa honom, Oskar ringde dit och fick pratat med någon och det lät mycket bra, antagligen ska han dit och prata med dom nästa vecka! Jag blev så glad och är det fortfarande. Kunde inte sluta pussa på honom. Hoppas nu detta går vägen.

Vi har även varit ute en härlig runda med hundarna. Stannade till i en rastgård och kastade boll med hundarna. Myspys♥

Nu ikväll har jag lagt ut en annons på blocket om lägenheten, så den kommer väl snart att synas där. Hoppas jag nu får en sålt.  Håll tummarna!

Ni får ha en fortsatt bra kväll.

pusspuss

lite ego hehe:



Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta Désirée:)

2009-04-23 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0