livmoder vill ha spermier

Som ni märker är vi hemma nu. Vi hade jätte trevligt på kalaset. Trevliga människor som är så öppna och tar emot en trotts att man knappt har träffat dom. Fullt med massa barn där så min livmoder skrek efter spermier haha.. Jag satt och sa "Naau, åå vad söt.." hela tiden och Oskar himlade med ögonen hehe.. Mys och Runars dotter Sunna är ju för söt. Hon satt och pillade på mina piercingar. Först drog hon i den i näsan sen den i läppen och hon försökte även dra i den i tungan, så höll hon på ett tag. Gud vad jag vill ha barn! Sen deras lilla "Valle" gjorde ju så att hjärtat smällte men han sov den mesta tiden, bara 4 veckor typ. Där var fler barn, även en liten kille som hete Benjamin som flörtade med mig hela tiden hehe..


Sådan här unge kommer vi att ha! haha, sådan mamma sådan unge.. btw så skulle jag vilja ha en earl piercing! så fint!


På tal om livmoder så har jag ont i min just nu. Jäkla mensvärk, mår till och med illa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha:)ja lätt att er unge kommer att se ut så;) fast jag tror att han eller hon kommer att vara svarthårig också:p söt som socker lär den garanterat bli i alla fall!

2009-04-04 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0