Måndag!

Ny dag och ny vecka, nya bekymmer!

Är på gott humör idag. Nu i morse när vi vaknade så låg jag och Oskar och tramsade oss. Vi snackade precis som "En dum en" i "Dunderklumpen". Det är det som är så bra med Oskar, jag kan hålla på och tramsa mig precis som en 10-åring och han älskar mig ändå!

Vad händer då idag? Jag ska på personalmöte, blev osäker för jag hade skrivit konstigt i kalendern så jag fick ringa jobbet och mycke riktigt det är personalmöte idag! Ska bli intressant!

Oskar ska på jobbintervju så jag får hålla tummarna för min älskade pojke!

Annars ikväll ska jag jobba. Jag håller på att övertala Oskar att när jag kommer hem vid 9-tiden ikväll så ska vi titta på "Dunderklumpen"! Hahaha..

Jaja, ha en bra dag..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0