nästan död

Usch, jag är inte alls på humör ikväll märker jag. Somnade innan efter att Oskar och jag mysat och när jag vaknade upp mådde jag väldigt dåligt! Alla dessa konstiga drömmar tar kål på mig! Jag gar just nu känslan av att inte få luft i mig och jag bli väldigt orolig i själen då.. Oskar får sig ett par ord kastade mot sig men han tacklar det bra och ger mig kramar istället för han vet hur dåligt jag mår just nu. Vi har inte pratat om det men han vet. (Hihi fick precis en kyss av honom och jag höll på att börja böla.)

Ibland känns det som om jag skulle kunna stå och skrika ut all min smärta mitt ute på ett torg med massa människor och ingen hade ändå inte lagt märke till mig! Så har jag känt nu ett tag. Men det konstiga är att när jag väl får uppmärksamhet så blir jag istället arg och förbannad! Jag pallar inte att folk ska lägga sig i men ändå så vill jag inget annat!

Fan nu kan jag inte skriva mer..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar väldigt svårt:s men jag vill inte fråga en massa så att det blir som att man "lägger sig i" men jag finns här alltid om du vill snacka<3

2009-04-20 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0