nya tuttar och ny diet

Imorgon ska jag börja med min nya diet. Jag pallar inte trycket längre.. Idag är det inte så bra att börja eftersom jag är sjuk men imorgon ska jag börja.. även om jag är sjuk. Jag måste bli smal och vacker! Fast igår kände jag mig faktist sexig i min svarta klänning och mina nötstrumpor och mina vackra stövlar! Särskillt när ett helt "knuttegäng" blinkade åt mig. Njuter verkligen av den uppmärksamheten. Sexig kan jag känna mig rätt ofta för att jag vet att jag är jävligt bra! Plus att jag är en mästare på att ge en sådan där "sängkammarblick". Men jag vill känna mig vacker!!!! Det är något helt annat!

Btw så längtar jag tills jag får mina nya tuttar haha..

Glömt att ta mina tabletter nu i några dagar kom jag på.. inte så konstigt att jag gått omkring med gråten i halsen hela tiden.. jag har känt mig så orkeslös och viljeslös och på första gången på länge hade jag dom där bilderna i huvudet. Dom där med blödande handleder..

det sjuka är att jag ibland saknar allt det.. vem fan är jag utan dom där bilderna och kontrollbehoven? Nobody!

detta inlägg är helt förvirrat.. jag vet.. men just nu är jag så fruktansvärt förvirrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0