Rock this way!

Så nu har jag cyklat på min nya cykel hem ifrån jobbet. Vilken fart det var i den ner för backen! Bra fynd det där Oskar.

Nu till vad som har hänt i helgen.
I fredags var jag ju hos fader och moderkakan. Myspys med korsord och Så ska det låta!
Sen såg vi ju en varg!

Igår stack vi ju till Höllviken för att fira Axel. Vi körde först in om Malmö för att hämta Oskars mobil och fixa present till Axel. Vi träffade faktist Sten(Oskars pappa) inne på Triangeln så vi satte oss och fikade på varsin glass innan vi åkte vidare till Höllviken.
Väl i Höllviken åt vi god lax och snackade en massa, bla om Robinson och deras deltagare. Hehe..
Jag och Oskar stack vid 9 tiden till Ricardo där vi drack och spelade plump. Jätte roligt trotts att man plumpade hela tiden.. Det roliga var att ju mer jag drack destu bättre gick det i spelet hehe..
Sen ringde någon kompis till Ricardo och ville ha oss med på en fest. Så vi lämnade Ann, som inte ville hänga med, och hoppade in i en bil med två härliga killar som jag aldrig träffat förut. Jag och en av dom där killarna satt och sjöng Aerosmiths "Walk this way" under bilfärden och den låten hängde med under hela kvällen sen. Så fort jag fick tillfälle så sjöng jag "Rock this way" och den där killen som hete Mobark svarade mig sen "Talk this way". (Vet om att dom sjunger Walk this way, men Rock this Way låter bättre haha..) Mycke roligt!
Iaf så när vi kom fram till festen började vi göra charader, Jag skulle bla föreställa en strippa. Han knappt börja innan alla skrek "STRIPPA" så då fick jag ju sluta. Men tydligen var det någon som tyckte jag skulle fortsätta men jag fegade ur.. fast man skulle kanske sattsa på en sådan karriär! Detta tål att tänkas på, extraknäck är ju inte fel!

Musiken som spelades där var rätt kass men Moberg letade upp Status quo så det blev lite hälig underbar rock ändå.
Senare så kom några fler dit bla en kille som lirade sjukt bra gitarr så jag frågade om han inte kunde spela lite för oss och vi sjöng med. Var rätt mycke reggae and I love it! Vi hade jätte kul, några av killarna började dissa varandra till det sköna gitarrspelandet och vi skratta. Gud vad duktiga dom var. Synd att vi inte spelade in det.

Det rökades en hel del innomhus så Oskar blev lite rökskadad haha.. stackare.. Han är duktig min Oskar som inte ens röker en vanlig cigg! This girl är inte lika duktig. Så idag luktar kläderna vanlig rök och även en liten sådan där söt doft av maja.. Måste hänga ut dom på vädring..

Jaja, jag hade sjukt kul och önskar att det kunde finnas lite fler sådana människor i min närhet.

Vid halv 4 på morgonen så stack vi där ifrån. Vi skulle gå och det är en bit. Med Ricardo, Oskar och jag hade sjukt kuln ändå. Oskar hittade en jätte fin cykel i en buske så den tog vi. Jag fick cykla och Ricardo åkte och stackars Oskar fick springa hehe.. Vi pratade om porr, sex, sexleksaker och om hur skönt det är att ha sex när man rökt på.. haha, snuskhumrar. Ricardo utbrister sen högt: "Fy fan vad mycket det kliar på pungen när håret växer ut! Eller vad säger du Désirée?" Jag har ju inte precis erfarenhet av hur det känns att ha rakad pung men jag svarade att det kliar på mig med men inte på pungen haha.. Ja samtalet handlade om sex, sex och sex men det är ju sjukt roligt och intressant att prata om.

Vi var hemma vi lite över halv 5 och jag somnade med det samma och sov som en stock sen till klockan 11. Vaknade och mådde faktist ganska bra men sjukt torr i "näbbet" och igenklibbade ögon. Så går det när man somnar med linser hehe.. Åt god frukost..
Efter frukost gick jag, Oskar, Cornelia och Axel ut en runda med vossarna. Gick längs med stranden. Härligt!
Sen så packade vi in grejorna i bilen. Jag fällde sätena så jag kunde ta med mig cykeln som Oskar hittade. Jag har länge önskat mig en sådan cykel så jag kunde inte släppa taget om den. Fick den av Oskar, min sötnos!
Körde in om Ricardo innan vi skulle hem för att hämta lite kvarglömda saker. Han mådde som han förtjänade men var lycklig ändå hehe.. Tack för en härlig kväll, natt och morgon hehe..

Kom hem vi 3 tiden idag och hann typ bara packa ur bilen och sätta mig vid datorn innan jag skulle jobba.

Det gick bra på jobbet men jag kunde inte sitta still länge. Spring i benen..

Jaja, nu ska jag mysa med min man och hundarna!

pusspuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får väl hoppas att man duger åt dig ändå:p var rädd om dig bara..

2009-04-20 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0