Släkten är värst

Imorgon är det fredag igen. Galet vad veckorna går fort. 2 april idag och det betyder att det är 31 dagar kvar tills jag och mormor drar iväg till utlandet hehe.. Härligt! Men vad som just nu är lite stressigt är att vi snart ska flytta och jag måste få sålt lägenheten.. jaja, det går säkert.. Imorgon ska ju Oskar iväg så då ska jag städa en massa här hemma och ta bilder och fixa annons..

Teiwaz mår bra men han är inte så förtjust i sina tabletter som han måste ta nu några dagar framåt. Han är en mästare på att få ur dom ur munnen hehe.. fast än så länge har han inte kunnat lura mig.. tror jag hehe..

Efter jobb kom Teiwaz och Oskar och mötte mig och Ida. Vi gav oss ut på en härlig runda och jag njöt verkligen! Ida har nog också vårkänslor för hon skuttar runder hela tiden. Teiwaz är väl mest glad för att han slipper tratten när vi är ute och går. =)

På lördag ska vi iväg till Svedala. Oskars kusin fyller 26 år. Jag har nog träffat henne högst 3 gånger under de här åren vi har varit tillsammans, vilket känns konstigt. I vår släkt träffas vi ofta, det behöver inte vara pga att någon fyller år eller något annat speciellt utan det kan bli bestämt så där plötsligt också. Jag vet att jag i början, när Oskar och jag precis blivit tillsammans, tyckte jag att det var konstigt att han inte träffa sin släkt så ofta. Men det kanske är så att det är vår släkt som är annorlunda? Oskar och jag gick och pratade om detta innan idag på promenaden och han sa att han ville träffa sin släkt oftare men det har bara inte blivit så. Vi får försöka ändra på det tänkte jag då! Sen är det väldigt kul att höra att Oskar tycker det är roligt när min släkt träffas! Det händer alltid något tokigt då hehe.. Älskar min släkt trotts att den är lite knäpp och att jag ibland kan flyga i taket över småsaker som sägs eller görs. Allt jag hoppas på är att jag och mina kusiner kommer fortsätta att träffas när vi får barn och sådant också. Mina kusiner har varit mina bästa vänner genom mitt liv och en del till och med som systrar för mig. Och systrar kan man så klart bli arg på ibland men man finns alltid där för varandra. Sen att jag kan bli fruktansvärt arg på farmor ibland eller tycka min morbror och hans fru mesar med sina 2 barn ibland eller rent av bli så irriterad över att alla vet allt om en trotts att man inte sagt något om det osv. Jag älskar alla i min underbara knäppa släkt♣

Nä, nu får det räcka.. kommer inte på något att skriva om, mer än att jag just nu mår rätt okej förutom att jag har otrolig mensvärk! Är lite tjurig märker jag så Oskar kan typ inte ta på mig utan att jag fräser åt honom men han skrattar typ bara. Han vet ju varför jag är lite extra känslig.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0