Tankeställare.

Sitter på jobb nu och har rast. Syd att det blåser så jädrans annars hade jag nog gått ut en runda på "Lågedammarna".
Var ju hos psykologen idag och det gick bra. Pratade lite om begravningen igår och lite om min släkt och mina känslor till den. Fick en del tankeställningar. Nu dröjer det ett tag innan vi ses igen. Hon ska vara ledig lite och sen ska jag ju till Rhodos. Men det gör inget. Just nu klarar jag mig rätt okej. När det kommer till tankar på kroppen så står jag på noll fortfarande men mina tankar om mitt inre är mycket bra. Jag vet att jag är en smart och snäll tjej med goda avsikter i det mesta. Där har jag kommit långt iaf.

Nä, nu ska jag surfa runder lite efter olika ställen där dom gör ansiktsbehandlingar. Vi ska antagligen ge bort en sorts behandling till en kollega. Det behöver inte vara ansiktsmehandling, kan ju vara massage också.. Vi får se..

Jaja, ha en bra kväll.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0