Uppdatering

Dålig uppdatering nu några dagar men jag har inte haft lust eller tid för att blogga.

I torsdags städade jag och Oskar lite plus att vi mysade en massa också. På kvällen åkte jag till Emelie i Degeberga och hade det jätte mysigt med henne.

Igår vaknade jag upp hemma hos Emelie och vi låg och snacka en massa innan vi gick upp. Sen var jag tvungen att sticka hemåt.

Åt påskmiddag hos mormor igår, mycket trevligt och mysigt. Jättegod mat och efterrätten var super god. Citrontårta var det. Älskar sådan där syrlig smak. Typ citron fromage med digistivbotten. Jag njöt.

Sen när vi kom hem tittade jag på film. Vi snackade en massa och mysade så klart.

Idag är det jobb för min del men först ska vi ut till Äspinge och leta påskägg haha..

allt för mig denna stund.

Glad påsk på er alla♥

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0