HLR och blodkorv!

Idag har jag varit på HLR kurs vilket alltid är bra att repitera. Tycker även att det är kul med sådant. Som tur är har man aldrig behövt använda det i verkligheten och jag hoppas att jag slipper det också i framtiden. Tycker alla borde gå en sådan kurs vart år. Borde vara lag på det hehe..

Har suttit och betalt räkningarna precis. Bajs vad mycke pengar som gick åt denna månaden. Jaja, och nästa månad jag betalar så bor vi i den nya lägenheten! Wii!

Mormor är här och fixar i min trädgård, hon älskar sådant medans jag inte kan se skillnad på ogräs och blommor! Lagade en billig men god middag innan, blodkorv med rivna morötter, lingen och creme fraich. Gottis. Vi satt ute på altanen och åt och gud vad jag kommer sakna den altanen. Det är det ända jag kommer sakna från detta stället!

När jag kom hem från kursen idag möttes jag av ett glädjande besked! Oskar börjar jobba imorgon!! Han ska dit och provjobba! Gud vad jag blev glad. Krama han tusen gånger typ!

Imorgon så ska jag till Eslöv till sjukgymnasten och sen ska jag vidare till Kristianstad och hämta linserna. På kvällen sticker vi till mamma och pappa hade jag tänkt. Vi cyklar nog ut där.. mysigt!!

jaja, det var allt och lite till..

pusspuss

Lite bilder på vovvisarna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0