Vad är värst?

Hmm, då var det dax att förklara sig igen.. Trotts att jag anser att jag inte gjort något fel. Jag hade roligt och "levde" under ett dygn.. Låt mig få göra det!

Jag rökade aldrig hasch! Jag fick en joint som inte smakade som den brukar göra, tog alltså ett blåss men skickade den fort vidare när jag märkte att det inte var maja.. Och maja är väl inte så farligt? Finns inte ett endaste dödsfall där maja är orsaken.. Där emot röker jag och dricker och det är betydligt mycke farligare!

Sen vad är värst? Att jag äter massa ångestdämpande? Eller att jag skadar mig själv? Dricker mig stupfull och blir våldtagen? Att jag hetsäter och spyr upp allt och förstör min halsstrupe? Eller att jag röker på och inget händer, jag blir bara lycklig? Välj själv. Men vad tusan, det är ju inte så att jag sitter och gör detta varje dag, helg eller något sådant. Senast jag rökte maja var någon gång i 9:an! Alltså ungefär 5 år sedan!

Herre gud, låt mig vara och blanda för guds skull inte in Oskar! Han sysslar inte med sådant men däremot dömmer han mig inte! Jag blir less! Kanske är det bara som om ni bryr er. Men What the Fuck! Jag klarar mig. När jag ligger på intensiven och håller på att dö så kan ni börja oroa er.

Folk får lägga sig i vad jag gör, men gud nåde mig om jag skulle råka säga vad jag tycker om er! Vad jag tycker ni gör fel! Fy tusan vad det skulle bli mycke!

Den senaste tiden har jag känt mig bortglömd och jag gör det fortfarande men i helgen kände jag mig verkligen omtyckt och jag hade roligare än jag tror att någon som läser mig blogg någonsin har haft! Jag släppte loss, sket i alla ideal som ständigt pumpas in i skallen på mig! Kände mig vacker och härlig! Wow!

Nä, nu orkar jag inte förvara mig längre! Jag är lycklig, jag har ju en ny cykel haha...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Du har bara dig själv att skylla när du skriver ut i din blogg att du rökt på. Vore det inte mer sjukt om vi inte brydde oss alls eller? Du får tycka hur illa du vill om mig, det kan jag inte göra mycket åt, men JAG bryr mig om dig och min storebror, det har jag all jävla rätt i världen att göra.

2009-04-20 @ 14:48:02
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0