Valborg och tvätt

Jaha, idag håller jag på att tvätta! Lite trist men det måste göras! Oskar är iväg på jobbet! Wii vad glad jag är för det!

Vad händer annars idag? Jag ska diska lite nu, diska undan efter Oskars soppkok haha... Mycket stark men god soppa! Han är rena kocken! Måste även hålla koll på tvätten. Klockan 11 så ska jag göra mig iordning och sen kommer mormor och hämtar mig. Ska ju till Eslöv.. Var ett tag sedan, men det är skönt! Efter det så ska jag sticka till K-stad och hämta linserna och fixa present till kusinen Anna som fyller år idag! En annan pärla som fyller år imorgon är älskade Johanna!♥


Får inte glömma att jag ska köpa nya bekinitroser.. plus dom där byxorna som jag inte kunnat bestämma mig om jag ska ha..

Ikväll ska vi cykla ut till mamma och pappa och grilla och kolla på elden. Blir inget festande för ärligt talat så känner jag inte för det.. Valborg tycker jag ska vara en lugn och mysig kväll..

Ellinor var här igårkväll och det var så härligt att träffa henne.. hehe vi hade våra meningsskiljaktigheter om vissa personer men jag antar att jag är för "sträng" mot folk! hehe.. Jag är inte bra på att förlåta.. Plus att tycker jag att någon är en idiot så tycker jag det typ hela livet! Här nämns inga namn för det är onödigt..

Vi var även inne en runda hos Emelie, har inte träffat henne på länge.. jag har haft känslan av att hon är sur på mig men jag tror att jag har haft fel.. hon sa det iaf.. myspys att träffa henne.. jag trivs ju i hennes närhet..

jaja, nu fick jag ett sms men orkar inte gå och hämta mobilen.. haha.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0