Vänskap?

Ny dag, nya tag. Har rast nu hehe.. Händer inte så mycket idag mer än att jag ska på banken. Sen ska jag ta foto på lägenheten och lägga ut en annons. Bättre sent än aldrig=P hehe.. Det är väl i stort sätt vad som händer idag. Förmodligen ska jag fixa en grej till Sofie också.

Sms:ade lite med Ellinor igårkväll. Saknar henne så mycket! Har dragit mig undan en del den sista tiden. Känner mig liksom inte riktigt välkommen, inte av Ellinor då så tro inte det. Men det är bara att inse att jag inte är som alla andra. Dom jag har snackat med är typ bara Ellinor, Johannes och Emelie K. Men sen är jag inte riktigt säker på om det är jag som stöter bort folk eller om det är folk som stöter bort mig. Den senaste tiden har jag känt att det är det sista. Höll nästan på att börja gråta senast jag pratade med Johannes för jag blev så sårad. Antingen så ville hon inte ha mig där eller så är det som Johannes sa att hon bara missat mig. Men är det inte illa om man missar någon? Jag mådde piss när jag missade att bjuda Emelie K på min förra fest och det har jag nog sagt till henne också.

10 dagar kvar till Rhodos. Kan inte fatta vad tiden har gått fort. Valborg nästa torsdag. Det blir väl hemma hos mina föräldrar kan jag tänka mig. Ska fråga om inte vi kan få sova över där så jag slipper köra den kvällen.

På tal om köra så ska jag försöka få tag på någon som kan hämta oss i Degeberga på lördag, annars får jag väl köra.. Men det känns lite trist om jag måste det..

Jaja, ha en fortsatt bra dag.

pusspuss


Vänner♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det sa du till mig gumman och det är ingen fara!du ringde ju och det blev ett roligt samtal minns jag:)hoppas att ni kan ordna skjuts på lördag för då kan vi ta oss en hutt eller två;) huvudsaken att ni kommer:) puss<3

2009-04-23 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0