Varg utanför dörren!

Nu inatt vid kvart i 2 ungefär så säger Oskar att han ser en stor hund utanför fönstret sen ändrar han sig och låter chockad:"Det ser ut som en varg! Snabba dig och kolla!" Jag springer fram till fönstret och Oskar säger att den springer runt hörnet så jag öppnar dörren och möts av en varg! En livs levande varg! Jag ser skillnad på hundar och en varg! Så jag ringer pappa chockat och han svarar trött att jag ska ringa polisen. Pratade med mamma lite också. Ringde sen till polisen och har nu suttit och pratat och lämnat ut uppgifter. Fick reda på att det synts en varg i Hörby förr någon vecka sedan några gånger! Helt galet! Mitt i byn! Vilken upplevelse! Jag som precis skulle gå ut med hundarna!

Vargen sprang upp mot Georgshillskolan eftersom jag antagligen skrämde den när jag ryckte upp dörren! Ja, jag kan åter igen bara säga:Vilken jävla upplevelse!


Vackra varelse! Håll dig nu undan och gör ingen skada så du kan få leva vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0