1 Augusti!

Herre Gudars! Då var det ny månad, augusti! På måndag fyller pappa år så då ska det firas. När jag var liten så brukade jag vara jätte glad när pappas födelsedag kom för det betyder ju att det inte alls är långt till min dag! Synd att jag inte riktigt känner någon spänning inför födelsedagen, så som man brukade göra förr, när man var liten. Jag har snart levat i 21 år! Galet!

Idag ska jag till Degeberga och Emelie på kasedans haha.. Jag är rätt chockad över att jag sa ja till det, men vad gör man inte för lilla Emelie. Oskar trodde jag hade slagit huvudet och mamma bara skrattade och sa: "Vad ska du göra där?"
Haha, det blir säkert kul, har ju mina cider och mina cigg och så klart Emelie så det ska nog gå bra..
Så snart ska jag göra mig iordning och köra hela långa vägen dit, men först ska jag gå ut en härlig runda med mina vovvar.. Får alltid dåligt samvete när jag lämnar dom. Jaja imorgon eftermiddag så kommer jag hem till mina snuttar och min älskling! Nu är det jag och Emelie som räknas!<3

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa=) det är roligt att du ska med mig!det kommer säkert att bli roligt<3 vi ses snart!

2009-08-01 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0