Gravid och röker?

Nu när jag var ute och gick med hundarna så möter jag en ung gravid tjej, verkligen jätte söt och jag tänkte att jag så gärna hade velat vara i hennes ställe. Gå där och känna på den där fina magen. Men så ser jag hur hon tänder en cigg och börjar röka och jag blir så otroligt arg! HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ? Rökning är skadligt! Visst jag röker själv och jag vet vad jag utsätter mig själv för, jävligt korkat jag vet. Men den här tjejen har ett liv inom sig som också får den där skiten i sig! Och det barnet har inte själv valt det! Den är fast där inne och tvingas att få in sådan skit i sig! Fan vad arg jag blir! Lika dant med kvinnor och männ som sitter och röker med sina barn i famnen! Jag förstår inte det! Ärligt talat kommer jag nog aldrig förstå det! När jag själv röker så frågar jag alltid den i närheten om det är okej att jag sitter och förgiftar dom också! Men ett litet barn i magen kan inte välja, liksom ett litet barn i ett knä på en rökare inte förstår hur farligt det igentligen är! Fan, vad förbannad jag är!




Idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0