majskolvar och kasedans!

Jag är nu hemma och försöker nu vila ut efter gårdagens festande! Har precis ätit kokta majskolvar med smör, mumsigt värre!


Är lite kass i magen nu känner jag, antar att det är pga alkoholintaget igår och dåligt ätande idag.. Min mage är krånglig, har alltid varit och kommer antagligen alltid att vara det..

Så nu till gårdagen.. Hade underbart roligt med Emelie igår på kasedansen! Förfestandet började ju lite komiskt med att jag inte fick upp korken från vinflaskan och vi fick trava in till Emelies granne där hennes föräldrar var och be om hjälp! haha.. Och efter en mycket god vinflaska, som jag fick av farmor när jag fyllde 20, så drog vi bort mot "Trolldalen" där dansen skulle äga rum. Jag och Emelie drack och hade det livat och Emelie fick även mig till att dansa hihi.. Jag och Emelie blev även lite djupa, Emelie fick tårar i ögonen när vi kom in på en del jobbiga grejer jag har varit med om och hade jag inte snabbt bytat samtalsämne så hade hon för första gången sett mig med tårar i ögonen. Kändes faktist rätt skönt ändå att berätta lite för henne, vilket betyder att hon håller på att komma mig riktigt nära<3

Jaja, mot slutet av dansen så blev Emelie och jag uppbjudna av två killar. Trevligt var det men för mig blev det bara en halv dans för jag tyckte han blev lite närgången.. Avbröt dansen lite sådär snällt, han kunde ju inte veta att jag hade pojkvän men förstod det när jag lite sådär diskret visa ringen, så vi ställde oss och prata och tittade å när Emelie och hans kompis dansade. Helt plötsligt så ser jag hur en brud bara stormar upp på dansgolvet och avbryter Emelies och den där killens dans och Emelie blir lämnad där mitt i allt ihopa medans hon den där fjöntan drar iväg med killen. Emelie stod där och såg helt förvånad ut, stackare...
Det visar sig sen att den där bruden, som för övrigt är Emelies brors kompis, hade varit tillsammans med den där killen och tyckte därför inte att Emelie skulle dansa med honom. Jävla nötta! Enligt henne hade han varit en idiot, men det var något år sedan dom var tillsammans och den där killen kan ju faktist ha ändrats sig plus att oftast är det ju inte bara den enes fel att det tar slut. Och Emelie får väl bilda sig sin egen uppfattning! Herre Jösses vad irriterad jag blev. Han var trevlig mot Emelie och hon verkade ha det så roligt där på dansgolvet så ska den nöttan förstöra det... Ger mig fan på att det handlade om svartsjuka och inget annat! Jaja, så kvällen kunde ju ha slutat bättre.. men jag hade det underbart kul med Emelie! Tack sötnos<3

Här kommer lite bilder..



Fan att jag inte vann dom där pengarna!!!! 14000 hade ju inte suttit fel precis! Jag kunde iaf fått fläkten! Bajs! Jaja, bättre lycka nästa gång, en till dragning ju...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha:)fläkten!den skulle man haft...tack själv sötnos för en trevlig kväll..nötter finns det många;) blir jätteglad över att veta att jag börjar komma dig så nära!tack för allt<3

2009-08-02 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0