Alla hjärtans dag

<3


Igår stack jag och Oskar och hundarna iväg till Nunnäs och gick en underbar runda där bland kullarna. Hade Teiwaz lös nästan hela tiden och han var jätte duktig. Kom när vi kallade på honom och han var så lycklig hela tiden. Ida pulsa runder där i snön och hade sitt täcke på sig så hon blev inte så kall. Det är så kul att dom båda tycker om snön och leker som galningar i den.


När vi kom hem bytte vi om och stack sedan till Kristianstad där vi gick på Kina resturang och åt buffé. Mycket smaskigt och gud vad mätta vi blev. Sen så gick på bio och såg "I taket lyser stjärnorna" och den var faktist bra, söt liksom. Påminnde mycke om hur det var när man gick på högstadiet. Tyvärr så var det ju mest bara massa fjortisar som såg den och av någon anledning satt dom och fnissa typ hela tiden. Till och med när det var sorgligt och man nästan själv fick tårar i ögonen. Oskar och jag frågade varandra om vi missat något eftersom dom fnissade hela tiden, antagligen måste vi ha gjort det..
Jaja, filmen var bra och det var jätte mysigt att sitta och mysa med Oskar där.


När vi kom hem tittade jag på en film till och Oskar satt vi datan. Jag kände mig väldigt konstig och ledsen. Till slut gick jag bort och satte mig i Oskars knä och bara grät. Första gången på länge som jag verkligen "släpper" in honom. Och han lugnade ner mig precis så som han gjorde förr och det kändes så bra.. Jag vill bara inte att det ska vara så spänt mellan oss och jag vill ju verkligen att allt ska funka mellan oss.. Jag vill ju leva med honom.. Så jag grät ut allt jag känt u under en tid och det blev liksom en sådan lättnad. Och att få höra att han verkligen älskar mig och vill vara med mig kändes så skönt.. Jag älskar dig Oskar<3


Idag blir det jobb, börjar nu klockan 12 och sen slutar jag 21.. Känns lite trist att gå till jobbet när det är så fint väder ute. När väl solen tittar fram ska man till jobbet..typiskt!


Hjärtekramar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0