Älskar min familj

Ikväll var vi ju på kalas eftersom syster yster fyller år. Jag måste bara säga att jag är så fruktansvärt glad över att jag har min underbara, dock knäppa släkt!


Sofie blev glad för halsbandet vi köpt till henne. Satt och tittade på henne en stund nu i kväll. Gud vad söt hon har blivit. Visst har hon alltid varit söt som i gullig men nu har hon blivit söt på ett helt annat sätt.. Hon är helt perfekt. Perfekt kropp och perfekt sinne. Så snäll och så go.. älskar henne.. tänk att jag har fått en sådan söt liten syster som jag kan bry mig om.. Min bror har också blivit en riktig snygging! Undrar varför inte jag har fått snygg-generna.. men jag älskar mina syskon!<3

Och mina föräldrar är helt underbara! Mamma finns alltid där och lyssnar och förstår så gott hon kan och pappa han är underbar för att han är just min pappa! Som jag skrev längst upp: JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0