Bad day

Dåligt väder idag. Dimmigt och blött! Jag längtar så till våren..

Beställde tid hos Marina så hon ska se lite i mitt horoskop..  Känner att jag behöver vägledning också och det är hon bra på att ge.. Idag när hon såg mig sa han bara: "Något tynger dig hjärtat!" och det kändes så bra att höra hjärtat och att hon faktist såg att jag inte mår så bra. Jag hoppas hon kan ge mig lite svar på mina frågor och jag litar på henne.. Allt hon sa förra gången har ju slagit in och hon sa sådana saker som ingen annan än jag vet och saker om min barndom som hon omöjligt kan ta reda på.

I helgen ska vi passa mamma och pappas hus och hålla reda på min bror och syster.. Mysigt.. älskar det huset och ibland önskar jag att jag fortfarande bodde hemma så att jag alltid hade haft min familj i närheten men jag hade nog inte klarat av att flytta hem nu.. nu är jag alldeles för van vid att bo själv och göra som jag vill..

Imorgon ska vi på kalas. Oskar kusins barn fyller år så vi får dit och fira honom.

Låg och pratade med Oskar inatt så jag fick inte mycke sömn.. Vi kom väl inte fram till något men det kändes bra att prata ändå..

Jobbar till 3 idag sen ska jag och städa på firman..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0