Dåligt samvete

Igår lämnade jag ju kvar Ida hos mamma och pappa vilket har gätt mig dåligt samvete.. Minuterna innan vi skulle köra kände jag mig som världens sämsta matte. Ida gick efter mig hela tiden eftersom hon kände att något var på "g". Min lilla söta vovve. Och nu idag ska jag lämna Teiwaz hos Christina och det känns också hemskt. Första gången han både ska vara utan mig, Oskar och Ida. Men "Dutten" klarar nog det fint.

Teiwaz sitter just nu i sin bur och käkar ett ben med choklad i. Mums.. han har även fått en ny fäll som han verkar älska!

Gud vad jag älskar mina vovvar!


Klockan 15:00 börjar jobba och innan dess ska jag lämna Teiwaz, tanka inför resan upp till huvudstaden och ta fram det jag ska ha med mig.. Än så länge är det lugnt och skulle jag inte hinna packa så kan jag ju göra det ikväll när jag kommer hem.. men jag vill i säng rätt tidigt eftersom vi ska upp tidigt och köra så fort som möjligt så man slipper stressa..

Vi ska ju först köra och ställa bilen hos Oskars pappa sen ta bussen in till stan och globen där AC/DC väntar!

wiiioooowiiioooowwiiiiioooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0